♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Wednesday 10 April 2013

♥ Spring ♥

 Wiosno!
Nie wyglupiaj sie,
przyjdz w koncu ;)





Jakis czas temu, Amelia obciela sobie wlosy....
Sama....
Nozyczkami do paznikci....
Szok, zal, placz....
Ok, nigdy szalu z wlosami nie bylo, ale
tesknie bardzo, bardzo za tymi
 kiteczkami, koszyczkami, zaplatancami, slimaczkami, koczkami....


A teraz ....
No to tylko tak!
:(

28 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. :):):) Dobrze jest Pięknej, nawet i tak :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pewnie, zawsze bedzie Moim Najpiekniejszym Na Swiecie Kwiatuszkiem .... Tyle, ze te wloski dodawaly jej takiego magicznego uroku....
      Ech!

      Delete
  3. Wiem coś o tym moja średnia córa miała tak, jak tylko dorwała się do nożyczek to wyglądała jakby wyszła z pod kosiarki:) na szczęście większej krzywdy sobie nie zrobiła , teraz to tylko temat rodzinnych anegdot przy rodzinnych zjazdach:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jest, pewnie za jakis czas bedziemy to opowiadac z usmiechem na twarzy ... Mam nadzieje, ze wtedy kiedy bede zaplatac jej dlugie geste warkocze do samej ziemi o.0 ( hehehehe) Ale na razie to tak cholernie ciezko patrzec na te mizerne wloski sterczace w kazda strone.

      Delete
  4. Ojojoj, ja zrobiłam tak samo jak byłam mała, z tym że o wiele, wiele krócej:)
    A córcia z warkoczykami, czy bez i tak jest prześliczna:)
    Anielica iście wiosenna.
    pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, kazdy ma jakies takie wspomnienia zwiazane z wlosami.... Ja tez nie bylam lepsza, tyle, ze ja odcielam grzywke mojemu braciszkowi i bylo duuuuuuuzo smiechu. Pozniej on obcial mi i bylo duuuuuuuuuzo placzu hehehehehehehe

      Delete
  5. Todo es precioso .PAZ Y AMOR

    ReplyDelete
  6. zdolną masz córke:) pewnie będzie fryzjerka:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze byc fryzjerka, byleby tylko nie obcinala wlosow klientow nozyczkami do paznokci hehehehehehe

      Delete
  7. Amelio kochana, uśmiechnij się, na pewno odrosną:))) Wiosenna piękna:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bedzie trwalo cale wieki zanim odrosna..... :(
      Naprawde trudno jest sie przyzwyczaic....
      *♥*

      Delete
  8. cudnie czy koszyczek z wloskow zaplatane warkoczyki czy malenkie kiteczki sama slodycz a aniol jak zawsze boski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jest cudnie, cudnie... Tyle, ze juz ich nie ma buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.... Teraz to tylko opaska zakrywajaca sterczace w kazda strone wlosy :[

      Delete
  9. Cudny Anioł mały i duży:)

    ReplyDelete
  10. Nie martw się, włoski odrosną :)
    Buziaki dla Was Dziewczyny!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Motylku, wiesz jak ja dlugo czekam na te jej dlugie wlosyyyyyy.... Przez ponad 3 lata doczekalam sie takim mizernych, ledwo co do ramion...
      Boze, kiedy nastepnym razem uda sie zrobic koczek na czubku glowy o.0 chyba na komunie ;)

      Delete
  11. Uwielbiam takie opowieści. Córka ciekawa świata i utalentowana - no bo to nie lada wyczyn obciąć włosy nożyczkami do paznokci. A może ona nie lubi warkoczyków? Serdecznie pozdrawiam. Jola

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joooola, nie mow, ze nie lubi warkoczykow bo ja sie jeszcze bardziej poplacze - tak uwielbiam je zaplatac.....
      Mysle,ze jednak lubi bo bardzo grzecznie siedzi kiedy probuje jej cos na tej glowce zaplesc. Pozniej nosi wysoko glowe wysluchujac moje Achy i Ochy jaka to jest sliczna.
      Aha! no tak, powinnam uzywac czasu PRZESZLEGO!!!!
      Jesli chodzi o wyczyn to rzeczywiscie.... czy ktos probowal obcinac wlosy nozyczkami do paznokci ??????? o.0

      Delete
  12. Oj rozumiem Cię doskonale, moja Tatianka też dorwała nożyczki i wycięła sobie pół główki do takiego pół centymetrowego jeża. Wyglądała masakrycznie. Ja byłam w pracy,jak wróciłam to spała,a jak ją rano zobaczyłam to się rozpłakałam. To było 3 miesiące temu, teraz włoski jakby dłuższe, ale i tak do jej loczków jeszcze daleko, daleko...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojc.... To dopiero szok....
      Moja moze nie ma jeza, ale uwierz mi pod ta opaska tez nie dzieje sie za dobrze :( Jak pomysle jak dlugo te wloski beda odrastac to...... brak slow ;) Najwazniejsze, ze Dziewczynki nic sobie nie zrobily tymi nozyczkami.
      Ach! Dziewczynki, dziewczynki.... Uroki slodkiego macierzynstwa ♥

      Delete
  13. Przychodzi Ziemia do ginekologa:
    - Panie doktorze, Wiosna mi się spóźnia...
    :))

    ReplyDelete