♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Tuesday 2 August 2011

♥ singer ♥























 Musialam podzielic dzisiejsze wpisy na 3 posty, zeby jakos ladnie to wygladalo kolorystycznie, zeby nie robic za duzej mieszanki.
Aniolka  na gorze juz znacie, to jest duplikat.
A maszyna no coz moge powiedziec ... Chyba nie trzeba nic za duzo opowiadac. No po prostu spelnienie moich przyziemnych marzen. Kupiona za 12 funtow na tzw. carbootsie. Troszke podniszczona z zewnatrz, ale juz zaczelam usmiechac sie w tej sprawie do mojego G. A w srodku wszystko kreci sie prawidlowo, korbka jest przeboska. Zabawa wysmienita. Caly dzien siedzialam sobie na ogrodzie i czyscilam to cudenko. Takze Mami.... Mam swoja pierwsza Singerke ♥... bo zamierzam miec ich wiecej hehehehe.


7 comments:

  1. Absolutnie boska Aniołka. Zakochana jestem w Twoich pracach na zabój. Singer takoż przedni Ci się trafił. I całkiem niedrogo! Gratuluję i życzę jeszcze mnóstwa takich :)

    ReplyDelete
  2. Prawdziwy skarb :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Aniołek jest przepiekny i ma fantastyczny sweterek :)
    A Singierka wiadomo cudo :)

    ReplyDelete
  4. Faktycznie... korbka jest przeboska!

    ReplyDelete
  5. Ależ cuda:) I Anielka i maszyna są boskie:)
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  6. Zazdroszczę takich skarbów i zawsze żałuję że nie mam gdzie pogrzebać w takich starociach :(

    ReplyDelete
  7. Zazdrość, niby ludzka rzecz, ale ja Ci nie zazdroszczę - Ja się Nią razem z Tobą CIESZĘ!
    A za tę moją radość dziękuję... Bo to jest też moje marzenie (do tego domku z pobielonym pianinem i pracownią na strychu, ahhh)

    ReplyDelete