♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Sunday 3 April 2011

lawendowo i rozowo

Zamieszczam dzis zdjecia kolejnych aniolkow. Troszke tak mi sie rozowiutko zrobilo, zupelnie niezamierzenie.


Dziewczynki maja 35cm wiec malenstwa straszne ale za to przefajne.... Aha i niech fotelik nie zmyli rozmiarow, taki malunki udalo mi sie kupic na targu ze starociami.















14 comments:

  1. Królinki rozbrajające...

    ReplyDelete
  2. Piekne kroiczki,pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. очень красивые девочки!!!
    девочки-кролики смешные!!!

    ReplyDelete
  4. Ale superaśne słodziaki z nich.

    ReplyDelete
  5. Rewelacja!!!
    Królikowe ubranka są znakomite!!!

    ReplyDelete
  6. One są przepiękne. Marzę o takim. Masz niesamowicie zdolne rączki.
    Zapraszam na candy :)
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    ReplyDelete
  7. Dziewczynki są prześliczne, mają super grubiutkie nóżki i bioderka!

    ReplyDelete
  8. Cudne wszystkie, ale rudzielce szczególnie przykuły moją uwagę :)

    ReplyDelete
  9. cudowne cukierkowe towarzystwo!

    ReplyDelete
  10. Moje kolory!
    Cudne są! A te baletnice(?) wyglądają odjazdowo!
    No i te motylki we włosach - urocze!!! :-)

    ReplyDelete
  11. Przecudne jak zwykle! Anielskie krolisie z poprzedniego posta urocze:) Brak mi slow z zachwytu, wracam do ogladania!

    ReplyDelete
  12. Jakie piękne te Twoje Anioły.

    ReplyDelete