♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Sunday 13 February 2011

made in Poland

  Ciag dalszy Aniolow wykonanych w Polsce ( pracowite wakacje mam - ale to mi sie podoba)....  Mialam nadzieje, ze uda mi sie wykonac wiecej nowych wzorow. A tymczasem ....








 Pierwsza dziewczeca - pudrowy roz... Ale od razu musialam dorobic jej siostre bo spodobal mi sie ten kolorek. Wyszly sliczne cukiereczkowe - bardzo je lubie.... Oby wlascicielce sie tak spodobaly....











   "Anie" robie juz na potege... Dawno zabraklo mi tego cudnego czerwono-szarego materialku dzianinowego... Wiec trzeba bylo wymyslec inna kolorystyke... Druga "Ania" jest jeszcze w oryginalnych kolorach- skrzetnie chowalam resztke na golfik bo to bardzo spoznione zamowienie dla mojej starej dobrej znajomej.








  



Mam jeszcze pare migawek z domu moich rodzicow .





A to jeden z obrazkow, ktore nigdys malowalam. Anioly w bardzo wspolczesnych ubraniach.


Prezent od Kokon- Lilla Home Nr.13 - dziekuje bardzo mi sie podoba....

Skrzyneczka od Ulotnych Chwil...
W skrzyneczce byla sliczna karteczka i zawieszka ( Ulotne chwile).


I pachnacy lawenda haftowany woreczek ( Joanna Darda - Gramatyka).

 

Moj najulubienszy serwis do kawy mojej mamy.

Koronka "kredensowa" po prababci....

26 comments:

  1. absolutnie anielsko się tu czuję. Pytanie numer jeden - co należy zrobić żeby stać się w posiadaniu takiego Anioła? Mam konkretne zamówienia na urodziny Mojego JEGO. Czy można jakoś mailowo się skontaktować i ustalić szczegóły?

    ReplyDelete
  2. Niebem tu powiało, bilelusieńko, pastelowo naprawdę przyjemnie popatrzeć na te fotki.

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. No anioły pierwsza klasa, wszystkie piękne i bosko ubrane :)
    buziole :*

    ReplyDelete
  4. Te guziczki w cukiereczkowych pannach mnie powalily :) super!

    ReplyDelete
  5. Śliczne te anieliczki Ubranka szyjesz im genialne

    ReplyDelete
  6. Ależ te Twoje Anielice są cichej urody, no i w takich przełożonych ubrankach!!!!!
    Ta w szarej bluzkę jest boska:-)
    Babcine koronki śliczna są.
    Pozdrawiam,
    Sylwia

    ReplyDelete
  7. Wszystko niebiańsko piękne!

    ReplyDelete
  8. I love your Tildas!! The Angels are soo sweet
    hugs
    Astrid

    ReplyDelete
  9. Przepiękne! Aż poczułam trzepot anielskich skrzydeł.:) :)

    ReplyDelete
  10. można spokojnie cofnąć sie w czasie u Twoich rodziców. Piękne, klimatyczne wnętrze :)

    ReplyDelete
  11. Anioły jak zwykle przepiękne!

    ReplyDelete
  12. Tak tu sielsko i anielsko. Cisza, spokój, piękno. Aż się nie chce wychodzić! A ruda anielinka w różowym golfiku?! W życiu nie widziałam ładniejszej!

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam klimat Twojego bloga! Zapraszam do mnie po Wyróżnienie :)

    ReplyDelete
  14. Piekne nowe anielice- cuda, pierwsza rozowa poprostu rozkoszna! A klimat w domu Twoich rodzicow, taki jaki lubie- koronka kredensowa sliczna, pozdrawiam wiosennie Zania

    ReplyDelete
  15. No śliczne ta nielice i ma Pani racje ta różowa najsłodsza:)
    Wesołych walentynek Paniom życzę!!
    www.ewarthome.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Są pięknym dopełnieniem tych uroczych wnętrz. Pozdrawiam z wyspy.

    ReplyDelete
  17. Piękne anielice, te różowiutkie nawet mi się zamarzyły. Chyba będę musiała coś z tym zrobic:)

    ReplyDelete
  18. Jestem pod wrażeniem talentu ;) Ukłony :)

    ReplyDelete
  19. all I can say is that I'm blown away, you are super duper talented!!!

    ReplyDelete
  20. Z takimi aniołami na pewno żyje się lepiej...
    piękny ten ostatni w wełnianym sweterku i w odcieniach niebieskich... a klimaty rodzinne niesamowite...

    ReplyDelete
  21. TE ANIOLY SA CUDNE POZDRWAIAM

    ReplyDelete
  22. Ja też jestem szczęśliwą posiadaczką jednej pięknej anieliczki....
    Piękne aniołki....pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  23. I zakochał się w lalce, masz niepowtarzalny styl, i rozkosz dla oczu i duszy, z satysfakcją, że Twoja witryna z lalkami, często chodź tu! (piszę z tłumaczem, przepraszam za błąd)

    ReplyDelete
  24. O jejku! Ale kolekcja! Niesamowite.
    A teraz tak sobie myślę, że śliczna byłaby laleczka w zielonym ubranku - taka leśna wróżka, czy elf. Oczywiście, jeśli to nie przeczy Twojej "czysto-anielskiej" koncepcji :)

    Pozdrawiam, Joanna Julia
    fashion4ever.pl

    ReplyDelete