♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Saturday 16 October 2010

na niebiesko i .... czerwono

 Ostatni post byl taki troszke milczacy. Oj nie mialam nastroju na pisanie. Dzis tez tak z jednej strony smutno, z drugiej stworzylam nowe Aniolki, wiec nastroily mnie milo i pogodnie.
  Kilka dni temu ktos wlamal sie do naszego garazu. Wiekszosc narzedzi i maszyn mojego G. zostalo skradzionych. Przykra sprawa tym bardziej dla kogos kto zbieral i kompletowal sobie warsztat przez lata,  kto w kazdej wolnej chwili ukladal oliwil i dbal o ten warsztat, kto wykonuje swoja prace z prawdziwa pasja i oddaniem. Wiec ostatnie dni spedzilam wysluchujac o wkretarkach, kompresorach, wiertelkach, gunach do sprayowania itd.ktore ktos bezczelnie sobie zabral. Smutno tak bylo tego sluchac, jednak faceci tez oplakuja swoje zabawki. Przykro mi G. na prawde.
Buuuuuuuuuuuuuu...
 Poza tym na ebayu zrobilam bardzo fajowe zakupy naprawde za grosze. Oprocz wstazeczek i kokardek, wygralam tez licytacje dwoch przepieknych tkaninek VINTAGE w angielkie rozyczki. Wiec jestem przeszczesliwa i juz nie moge sie doczekac kiedy je dostane.
A oto moje ostatnie kobitki:

 
  Jeszcze jedna rzecz.
Dostalam wyroznienie od Marty-Berceuse. Dziekuje slicznie. Przy okazji mam napisac kiedy jestem szczesliwa. Ogolnie duzo tlumaczenia hahaha... W skrocie jestem szczesliwa:
- kiedy budze sie " w splatanym gaju rak i nog" mojej rodzinki
- kiedy dopadnie mnie wena, przez ktora nie moge w nocy zasnac.
Mialam jeszcze wyroznic inne dziewczyny, ale jak juz wczesniej pisalam dzieczyny ktore bym chciala wyroznic wyroznil juz ktos wczesniej hahaha... wiec... coz moge zrobic - szukac na sile, chyba nie o to chodzi. Jesli znajdzie sie ktos nowy na pewno przekaze wyroznienie...

9 comments:

  1. Urokliwe Anielice.
    siedzą z taką gracją...:)

    ReplyDelete
  2. Przykra sprawa z tą kradzieżą... Nam kiedyś dwa razy w ciągu miesiąca ukradli auta ... Pamiętam to straszne uczucie pustki i bezradności ...
    Co do Anielic to jak zawsze piękne i perfekcyjnie wykonane ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    ReplyDelete
  3. Przykro z powody tej kradzieży...
    Anielinki urocze. Dużo serca i pracy włożyłaś w ich wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo mi przykro!! Dla niego te wszystkie narzędzia to jak dla nas wstążeczki , guziczki itp. które też byśmy bardzo opłakiwały:( Smutne to kiedy ktoś się napracuje a drugi tak po prostu to weźmie. A co do aniołków to sa cudowne!!!! Przecudne kolory!!!!

    ReplyDelete
  5. Anielica z warkoczami - cudna!

    P.S. Przykro mi bardzo z powodu kradzieży...

    ReplyDelete
  6. Przykra ta historia z garażem ;(( ale Anioły przepiękne (jak zawsze)
    Wysłałam do Ciebie materiałową przesyłkę ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    ReplyDelete
  7. bardzo lubię Twoje prace, zapraszam do mnie czeka mała niespodzianka...

    ReplyDelete
  8. Zawsze znajdzie się ktoś, kto pójdzie na łatwiznę i zamiast kupić podprowadzi innemu. I nie ma na to metody...Przykre. Obejrzałam twoje prace i jestem zachwycona. Są śliczne. dziękuję za wizytę u mnie i miłe słowa.

    ReplyDelete